Tiger Orange
Chet and Todd are estranged gay brothers who grew up in a small town in Central California with a homophobic single father. After unsuccessful attempts at an acting career and a threesome relationship, younger brother Todd now returns home as a fiercely out man. What he faces is the closeted Chet who stayed home to run the family store and care for their ailing father until his recent death. All the past tensions between Todd and his father now continue between the brothers, simmering to a boiling point with the arrival of a handsome gay man.