Beautiful You
While Christine tries in vain to get her mute daughter to speak again, an unexpected encounter occurs: she meets Leonore and feels attracted to the woman. Driven by the duties of family life, Christine becomes increasingly conscious of how her own speechlessness prevents her from expressing herself and her desires.