New season of Gym Come True presents a whole new experience of street workout with fun and games. With Chiachin as host paired with Weak Boi Gold (from Hahatai) and Angelabody, they will be coached by all the best fitness trainers and male models. We've invited our national boyfriend and male model Roger (Lin Yizeng), sweetheart model Bruce (Guyi), internationally-certified coach Willy Lee, fresh meat coach Brad, and popular bodybuilding champion Rocky. Through the fun fitness classes and cutthroat games, Chiachin and Weak Boi Gold and Angelabody will challenge one another to a workout battle of who can win the coach's heart under the intimate guidance of those boyfriend material coaches.