Voice of Waves
After Xiao Li quit her job, she felt lost and unwilling to become married. At night in her dreams, the sound of the waves lapping at the shore kept her up, and a thought from years ago gradually bubbled up through her dreams, expanding, developing and growing stronger without restriction!