My French Film Festival selection available from January 19th to February 19th, VIP members only.
Childhood pals Dog and Mirales live in a little village in the south of France and spend their days roaming the streets. To kill time, Mirales has got into the habit of teasing Dog mercilessly. Their friendship will be tested when Dog meets Elsa and romance blossoms. Consumed by jealousy, Mirales will have to break away from his past in order to grow and find his place.