Hidden Away
Ibrahim, a 14 year‐old Moroccan boy, walks down a road in the outskirts of a big city, alone and disoriented. He has just been informed that he will deported in two days, so he has packed up and run away. He is alone with no place to go.Rafa, a 14 years‐old Spanish boy, runs into a club toilet like a bundle of nerves. Outside, there is a girl, Marta, waiting for him. A girl that expects from him, far more than he can give.These two boys´ paths are about to cross.