Porn star Philip and pianist Christoph are in love, but they are from completely different worlds. A collision of their professional lives leads to tension and questioning the nature of their relationship. While Christoph persuades Philip to change his career, he feels trapped in the vicious circle of the industry. Can porn and romance coexist?