A young Russian Jewish immigrant in Brighton Beach, caught up in the tight constraints of his community, develops a close friendship with his grandfather's new neighbors, two elderly closeted gay men who open his imagination to the possibilities of love and the realities of loss--and explores the East Village where he finds a world teeming with the energy of youth, desire, and risk.