Self Destructive Boys
Self Destructive Boys is a direct stare into masculine interaction as we follow three boys in their mid-twenties, António, Xavier and Miguel testing the limits of their sexual flexibility. This film is built on an edge: the ambiguity of human relationships. Boys will always be boys.