Hila is a 28-year-old lesbian dancer. When her twin brother Tom is suddenly killed, she's not afraid to do everything she can to try to meet him again. While a relationship with Tom's grieving girlfriend intensifies, Hila deals with her demons and her repressed sexual identity.