Barry's Bespoke Bakery is the bakery owned by annoying vain Barry and it is full of delicious things. Every cake is a exquisite work of art, and is made personally by Barry. At least until Brian, one of his talented employees, takes a hand and so begins a competition between master chocolatiers. This will end with a prize that is unexpected for both of them.