The Death of Oso
One day, Saúl receives a dreaded call from the vet; his dog Oso is dead. Saúl wants to incinerate him individually to have his ashes, but doing so costs 300 euros which his family can't afford. The obsession of acquiring the funds leads Saúl to go to extreme lengths that were once unimaginable...