Private Romeo
When eight cadets are left behind at an isolated military high school, the greatest romantic drama ever written seeps out of the classroom and permeates their lives. Incorporating the original text of 'Romeo and Juliet, and lip-synced Indie rock music, Private Romeo takes us to a mysterious and tender place that only Shakespeare could have inspired.