Henry, a tormented 16-year-old boy who, on 12 March 1986, time-travels through his bedroom closet and meets a similar present-day teenager, Ben, occupying his same bedroom 30 years later. Ben and Henry's developing friendship highlights past and present-day issues facing young gay teenagers.