X, a high-end prostitute, and his two roommates Andrew and Joey, who together have created a family for the 21st century. X has a serious crush on Andrew, who is waiting for the right man…and in Andrew’s opinion, a hustler is just not the right man. Joey is a 17-year-old whirlwind of trouble, but there’s really only one man he wants: X. The sexual tension between these three men is palpable. X has only 12 clients. When one dies, there’s room for a new client and he chooses Gregory, a rich, lonely man who hasn’t left his home in eight years.