Hide and Seek
In an isolated English cottage, four young people (two men and two women) move in together as an experiment to challenge social conventions and to push themselves beyond the limits of their comfort zones. All rules they have ever learned are thrown out the window. In their world, the only rule is that everyone is to sleep with every other person. Each person is free to love anyone else, regardless of their gender. As their inhibitions fade, they reach a harmonious co-existence, but the durability of their utopia is tested by the arrival of an outsider who has different perspectives on life.