Joey, 18, falls hard for Rayna, 27, a sexy, married mother of two. Threatened by Rayna’s husband, fired from her job at the local dairy, and without many economic opportunities, Joey reluctantly joins the Army. Days before deployment to Afghanistan and still wildly in love, Joey returns home to rural Pennsylvania and plans to go AWOL with Rayna and her kids.