Writ
A casual conversation on the use of appropriate language sets off a whirlwind romance between Pranay and Akshar (Abhishek). They start meeting regularly and the romance blossoms. However, there is one issue - Akshar is a sex worker. The film takes us through the vicissitudes of their romantic journey.