Harriet and Lisa (one gay and Jewish, and one neither) began their journey in Israel last year. They integrated themselves into the LGBT community in Tel Aviv and saw the difference between life there and in Jerusalem, where not long ago the Pride march had to be held indoors due to violence from the ultra orthodox community. They have since made very intimate and established relationships within the LGBT community in Israel and return this Summer to continue on their fascinating journey into a country which is continually diverse and complex.