On a remote wooded island, a young woman becomes caretaker to an elderly man in a vegetative state. She has no cell signal, no Internet. Only a year removed from high school and forced to meet the needs of a man who cannot respond, Joslyn vacillates between finding solace in his company and feeling fear and suspicion towards him. As the monotony of her daily routine starts to unravel, boundaries collapse and Joslyn struggles with sexuality, guilt and loss.