The Flood, one of the most colossal events in the history of mankind. Two of every kind, two of every living thing, went inside Noah's ark in order to save themselves. Not many know but amongst the couples were also two peacocks, males. The crisis between god and men was nothing compared to their troubles boarding the ark.