Land of Storms
Quitting football, Szabolcs returns from Germany to his grandfather's farm in Hungary, and there he meets Áron, a stonemason's apprentice from the nearby village. Together they renovate the dilapidated farm and before long their friendship turns into a love affair. While Szabolcs begins to accept his sexual identity, Bernard, his previous roommate and team member shows up, starting a turbulent love triangle.