Ultra Bleu
Jim gets his ass kicked by a drag queen bouncer following a confrontation with his cheating ex-boyfriend. He’s consoled by his bff JK, only to have her drown him in dating apps pushing for a rebound. Jim has grown weary of his acknowledges that he won’t find what he’s looking for on another app. Broken and hungover, Jim wakes up alone in his room the following evening. Finding a Polaroid with his ex, he decides to burn it by the riverside. But when he meets an exchange student Dean, Jim comes to realize that heartbreak is nothing compared to being 20-something + lost.