Tab Hunter Confidential
In the 1950s, Tab Hunter is number one at the box office and number one on the music charts. He is Hollywood's most sought-after star and America's boy next door. Natalie Wood, Debbie Reynolds and Sophia Loren are just a few of the actresses he is romantically linked to. Nothing, it seems, can damage his skyrocketing career. Nothing, that is, except for the fact that Tab Hunter is secretly gay. Now, Tab Hunter's secret is out. In Tab Hunter Confidential we will meet, for the first time, the real Tab Hunter as he shares with us the whole story of a happy, healthy survivor of Hollywood's roller coaster.