Octopuses
Working out as a way of making a living: that is how Ethan earns money. But to be a successful model, he has to take his body to certain extremes. In a shooting by Balaton lake in Hungary, he tries to fit in among his colleagues while he faces inner conflicts regarding masculinity and identity. Work and emotions clash within him while he tries to be as professional as possible.