Lenora and Arlan have a stable, long-term relationship when they make a considered decision to open it up to additional partners. Their intention is to engage in casual sexual experiences, but when they meet the enigmatic and beautiful Nina, they decide to see her again. Over the following months their connections grow deeper, but Lenora and Arlan are stressed by the love triangle, culminating with Nina's disclosure of a secret.