Gay partners Chan Yui and Ka Wing are happily in love, before Chan Yui enters a marriage of convenience with his lesbian friend Fung Ming to appease his parents. This causes a great deal of pressure for Chan Yui's boyfriend. Once the wedding is over, will their lives be full of love or lies?