Boxed in
When a young lesbian named Lou wakes up one day, she finds a man sleeping next to her, and her world is turned upside down. She gets into a fight with her girlfriend, her friends think she’s turned bisexual, and she no longer knows who or what she likes. Can Lou find clarity in the messy details and trappings of sexuality?