Daon, a smart and handsome salary man, often clashes with his colleague Sunghyeon. Their relationship becomes more and more ambiguous as time progresses, while other figures like Jaemin, a former tutor, and heir to the company Suhyeon make their way into his life. What shape will this love square end up turning into?