Tomboy
A family moves into a new neighborhood, and a 10-year-old named Laure deliberately presents as a boy named Mikhael to the neighborhood children. It is heavily implied that Mikhael is a closeted transgender boy. This film follows his experiences with his newfound friends, his potential love interest, Lisa, his younger sister and his parents. It focuses in on the significance of gender identity in social interaction from an early age, the difficulties of being transgender and young, and how Mikhael navigates these in the background of childhood play and love.