Lunchtime
After finding himself bullied on the playground once again, fifth grader Henry decides to spend lunchtime with his former kindergarten teacher, Mr. Loh, who prefers eating alone. Both teacher and former student gain unexpected insight in the spaces between words, in the unspoken connection that transcends background and generations.