Esteros
Matias and Jeronimo have known each other since childhood. Their friendship takes a new turn during the holiday before starting high school when they both experience their sexual awakening. They then loose contact due to Matias’s father’s decision to move to Brazil. Years later, Matias returns to his old town for the carnival with his girlfriend. He unexpectedly runs into Jeronimo. Old feelings will soon rekindle, but at what price?