Today is a big day as it's aging drag queen Pepper's estranged son's birthday. He disowned her 20 years ago for her lifestyle changes . A chance meeting with Charlie, (an 8 year old, who's on a journey to find his older brother, who was kicked out of the family home for being gay.) who reminds her the importance of family and helps give her the courage to do tout the past to right.