A film about good friends and bad behaviour. Charlie and Anna make a pact to assist their terminally ill friend Gavin to die. This traumatic event is the catalyst for an emotional rollercoaster ride for both friends and family. From illicit affairs and left over morphine, to devastating accusations and unwitting betrayals, Walking on Water is a refreshingly unsentimental film about friendship, loss, loyalty and love.