Limbo
A small town in rural Denmark; teenager Sara and newly arrived teacher Karen grow a connection amidst projections, quiet expectations and daily life all around. Courage leads to disappointment and when an unexpected event occurs, Karen is left on her own. Acutely observed, LIMBO is a film with a quiet drama, emphasizing the periphery as much as the center of the story.