BrocKINGton
Blake Brockington was like any other high school student just trying to fit in. Identifying as transgender in North Carolina, there have been many hurdles in Blake's life. Learning to cope with being different than his peers, Blake has given hope to many others in the same position. 'BrocKINGton' reveals as much about the human character as it does about the societal pressures to fit in.