Citizen Jane
In 1987, Private Jane Cross is quickly noticed during her training by Master Corporal Maryann Kirk, and for more than her skills on the battlefield. Meanwhile the military police wage a secret war on homosexuals, spying on soldiers suspected of engaging in 'immoral conduct.' If Jane and Maryann are careful, will anyone discover them? Based on true accounts.