Men for Sale follows eleven sex-trade workers over the course of a year, recounting their struggles to survive alcohol and drug-related addictions, abuse and stigmatization and, their troubled pasts. Trapped in a vicious circle of prostitution and drug, they pursue their hardscrabble lives, knowing their prospects for the future are dim. An unflinching portrait with neither voyeurism nor false sympathy, Men for Sale acknowledges those society prefers to ignore.