The Mangoes
When Muhamad Zein Pundagau becomes a transvestite and changes his name to Renita, his traditional family forces him out of their home. His decision is unacceptable to his father, a religious teacher and leader. Renita has to rely on a meager income as a beauty salon employee and sometime prostitute, but his colourful and candid personality make him indomitable. After 25 years in Jakarta he decides to return to his home village to seek his parents’ forgiveness.