Kaspar has aspired to be a man ever since he was young, and he struggles to reconnect with his life and with his God. When he is finally reborn as a trans-man, his transition is welcome with love and support from his family and friends. “Kaspar X – If I Had a Soul” follows Kaspar’s personal journey through his conversations with his family and friends as he struggles to realign his body with his soul. An intimate documentary made in Hong Kong.