Dual
A technical problem makes plane from Denmark heading to Greece lands at a Slovene airport. All passengers are being taken to a hotel in Ljubljana. Among them is Iben, a quiet young Danish girl. She meets Tina, who drives a shuttle as a summer job. Iben asks Tina to take her for a midnight drive around the town... They grow closer, at a different time in their lives: one is hiding a big secret and the other is simply trying to find her place in the world.