Over the past few years, listings on gay dating sites increasingly specify that the poster is 'clean' or 'disease-free' and requests of his potential matches, 'ub2'. Of course, people are free to specify anything that's important to them, but how does the choice of these words impact the HIV+ men who read them? What image does it give of our community? Do words matter?