In the Name of
Father Adam takes over a small parish in the middle of nowhere. He organizes a community centre for boys with troubled past. His energy is appreciated, the locals accept him as one of their own. After meeting an eccentric and silent young man, a local pariah, Father Adams is forced to confront a long forgotten burden and passion. As the villagers' suspicions are validated, Father Adam becomes an obvious enemy.