The Last Match
Set in the bustling streets of Cuba, Reinier works as a callboy in order to support his wife and child, but he ends up gambling most of his money away. Sex with men is strictly business until he befriends a cute soccer player named Yosvani, who works for his girlfriend's father, a corrupt debt collector. When Reinier's gambling habit gets him in serious trouble, Yosvani tries to convince Reinier to run away with him.