Family Commitments
David and Khaled live a relaxed and self-determined life together. They would like to get married but Khaled can't manage to come out in front of his homophobic Arab father and David is not able to break away from his dominating pseudo-orthodox mother. As if it was not already complicated enough, a pregnant girl shows up at their door, claiming that David is the father.