Miles
It's 1999, the beginning of senior year, and 17-year-old Miles cannot wait to start film school in Chicago. But when his father suddenly dies of a heart attack, Miles discovers that the patriarch has squandered the family's entire savings on his mistress, leaving the teen and his mother Pam without a dime. Desperate to leave his small-town life, Miles happens upon a volleyball scholarship for Loyola College. The trouble is, his high school doesn't have a boys' volleyball team... but it does have a girls' team.