Happy
It's her birthday. She's sexually inexperienced, lonely, in her late twenties, and her name is Happy. Determined to be proactive on this dreaded day, Happy downloads a dating app and seeks out a casual encounter with another woman. Being this vulnerable with a stranger is more confronting and liberating than Happy expects.