White Ant
The debut feature film by Chu Hsien-Che, who made several documentaries, White Ant is a psychological drama that tells a story about sexual fetishism. Bai Yide is a young man living alone. He works at a bookstore and derives sexual pleasure by stealing and wearing women's underwear.