Bruno has dumped his ex-girlfriend for a while, but when he finds out that she has a new boyfriend Pablo, he seduces her to have an affair and tries to get her back. But she is determined not to get back with him, and it makes this ‘Plan A’ fail. By chance, Bruno heard that Pablo might have dated a guy and comes up with a 'Plan B.' He becomes Pablo's friend and tries to seduce him with the idea of eroding the couple. Pablo seems to take the bait and starts an ambiguous 'bromance' with Bruno. To Bruno’s own surprise, he seems to be attracted to Pablo as well. But does Bruno really fall for Pablo? Or is it just a brilliant act to fool Pablo?