Kept Boy
Interior Designer/Reality Show star Farleigh Knock has a knack for keeping beautiful things, like adonic Dennis, around his home. So when Fairleigh gives him the unthinkable ultimatum for his 30th birthday, to get a job or get out, Dennis goes from Kept Boy to Lost Man. George Bamber directs this Dark Gay Comedy that shows life with a sugar daddy is bittersweet.